Wyciąg z rejestru zmian - 15 paź 2024 (11:37)
Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Na podstawie przyjętego Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków zostały opisane czynności które można załatwić w ZWiK:
- Przyłącze do sieci wodociągowej:
Zlecenie wykonania przyłącza do sieci wodociągowej.
Dokumentacja techniczna planowanego przyłącza.
Zawarcie umowy na wykonanie przyłącza. - Umowa na dostarczenie wody i odbiór ścieków:
Dokument stwierdzający prawo do nieruchomości.
Ustalenie przez ŻZK Sp. z o.o. sprawności technicznej istniejącego przyłącza.
Zawarcie umowy na dostarczenie wody i odbiór ścieków. - Zgłoszenie awarii:
Awarię wodno-kanalizacyjną zgłaszamy osobiście w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji (ul. Wyzwolenia 66, 09-300 Żuromin), lub telefonicznie (23 657 25 61) od poniedziałku do piątku od godziny 7:00-15:00, oraz na numer dyżurny (535261451) - Odcięcia wody:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji odcina wodę jeżeli przyłącze wodociągowe było wykonane nie zgodnie z przepisami prawa, stwierdzono nielegalny pobór wody, lub odbiorca nie uiścił opłat za dwa pełne okresy obrachunkowe.
Zakład informuje Państwowego Inspektora Sanitarnego, oraz Burmistrza Gminy i Miasta Żuromin o planowanym odcięciu. - Rozwiązanie umowy:
Rozwiązanie umowy następuje zgodnie z przepisami zawartymi w Regulaminie dostarczania wody i odprowadzania ścieków tj.:
Wypowiedzenie z zachowaniem 3 miesięcznego terminu wypowiedzenia,
Umowa może być również rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym za porozumieniem stron.
Zakład Usług Komunalnych
- Zawieranie umów (dot. nieczystości płynnych oraz stałych):
Podanie o zawiązanie umowy wraz z odpowiednimi dokumentami zawierającymi dane kontrahenta, adres NIP, REGON
Przygotowanie umowy i zatwierdzenie przez zarząd spółki - Rozwiązywanie umów:
Podanie o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron lub z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. - Zgłaszanie odbioru nieczystości płynnych:
Przyjmowanie zlecenia odbioru nieczystości płynnych (zgłaszane telefonicznie 23 657 27 60, bądź osobiście w biurze) siedziby ŻZK Sp. z o.o.
Wykonanie usługi przez uprawnionego kierowcę
Płatność za wykonaną usługę na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT - Zgłaszanie wynajmu sprzętu samochodowego:
Przyjmowanie zlecenia wynajmu sprzętu samochodowego tj. koparki Case - WX145, Case – 488 lub samochodu ciężarowego Star 200 (zgłaszane telefonicznie na numer telefonu: 23 657 27 60 bądź osobiście w biurze) siedziby ŻZK Sp. z o.o.
Wykonanie usługi przez uprawnionego kierowcę bądź operatora
Płatność za wykonaną usługę wg cennika na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Podpisanie umowy na najem lokalu.
Decyzja Urzędu Gminy i Miasta Żuromin dot. przydziału lokalu.
Złożenie deklaracji o ilości osób zamieszkujących wynajmowany lokal w celu ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Złożenie deklaracji o wysokości zaliczki na wodę ciepłą, zimną i kanalizację.
Podpisanie umowy najmu lokalu.
Wydanie książeczki do opłat. - Podpisanie umowy z właścicielem lokalu o zarządzanie
Przedstawienie dokumentu stwierdzający prawo własności nieruchomości (np. Umowa sprzedaży w formie Aktu Notarialnego).
Złożenie deklaracji o ilości osób zamieszkujących wynajmowany lokal w celu ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Złożenie deklaracji o wysokości zaliczki na wodę ciepłą, zimną i kanalizację.
Podpisanie umowy o zarządzanie nieruchomością.
Wydanie książeczki opłat. - Zaświadczenie o niezaleganiu w opłatach za zamieszkiwany lokal:
Złożenie podania o wydanie zaświadczenia w biurze Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ul. Szpitalna 125 Żuromin.
Wysłanie zaświadczenia przez ŻZK Sp. z o.o. - Zgłoszenie awarii:
Awarię wodno-kanalizacyjną, elektryczną lub centralnego ogrzewania zgłaszamy osobiście (w siedzibie ŻZK Sp. z o.o. przy ulicy Szpitalnej 125 Żuromin) lub telefonicznie pod numerami telefonów: siedziba ŻZK Sp. z o.o.: tel/fax 23 657 27 60, 657 29 57
Wioleta Klimek – 730 729 244 – Kierownik Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
Numery telefonów są również dostępne na tablicach ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych w budynkach.
Awarie części wspólnych w budynku takie jak piony kanalizacyjne, centralnego ogrzewania wody ciepłej i zimnej do liczników, instalacji elektrycznej naprawiane są w ciągu 12 godzin od momentu zgłoszenia.
Zakład Energetyki Cieplnej
- Przyłączenie do sieci ciepłowniczej
Wniosek o przyłączenie do sieci:
Zapytanie (wniosek) o możliwości przyłączenia konkretnego obiektu do sieci ciepłowniczej ŻZK Sp. z o.o. można przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście do siedziby Spółki (ul. Szpitalna 125, 09-300 Żuromin). W zapytaniu (wniosku) należy określić kubaturę, przeznaczenie obiektu, przewidywaną zamówioną moc cieplną oraz określić sposób dalszego kontaktu. Złożenie wniosku o przyłączenie rozpoczyna procedurę przyłączenia zgłaszanego obiektu do ciepła systemowego. Po otrzymaniu zapytania przeprowadzana jest analiza technicznych możliwości przyłączenia obiektu do ciepła systemowego. W przypadku pozytywnej oceny technicznych możliwości przyłączenia do ciepła systemowego, zainteresowana osoba otrzymuje odpowiedź oraz informacje o wymaganych załącznikach.
Formalny proces przyłączenia rozpoczyna się od wyrażenia zgody na inwestycję i po dołączeniu kompletu dokumentów tj.:
Dokument określający tytuł prawny wnioskującego do korzystania z obiektu (określający prawo własności).
Plan zabudowy lub szkic sytuacyjny z lokalizacją podłączanego obiektu .
Wypis z rejestru gruntów (w razie potrzeby, na żądanie ŻZK Sp. z o.o.).
Dokument określający tytuł prawny wnioskującego do korzystania z obiektu (określający prawo własności).
Dokument określający tytuł prawny wnioskującego do korzystania z obiektu (określający prawo własności).
Uzgodnienie projektu umowy o przyłączenie do sieci ciepłowniczej i warunków technicznych. Po zaakceptowaniu warunków przyłączenia, ŻZK Sp. z o.o. przedstawia wnioskującemu uzgodnioną wersję przyłączenia do sieci ciepłowniczej" (określającej wzajemne prawa i obowiązki stron w trakcie realizacji prac związanych z przyłączeniem obiektu do ciepła systemowego) oraz przekazuje "Warunki techniczne przyłączenia" (niezbędne wymagania do opracowania dokumentacji projektowej przyłącza, węzła i wymagania do dostosowania instalacji odbiorczej zainteresowanego do odbioru ciepła sieciowego), po czym następuje podpisanie Umowy przedwstępnej.
Na zawarcie Umowy o przyłączenie ma również wpływ dostępność terenów pod budowę przyłącza. Zgody właścicieli terenów, przez które planowane jest przyłączenie, zawiera ŻZK Sp. z o.o. w formie Porozumienia o udostępnienie terenu. W przypadku braku zgody, jak również braku alternatywnej możliwości podłączenia, ŻZK Sp. z o.o. ma prawo odstąpić od zawarcia Umowy o przyłączenie. - Umowa sprzedaży ciepła
Po podpisaniu "Umowy przedwstępnej " i wykonaniu inwestycji należy zgłosić się do Zakładu Energetyki Cieplnej (09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 35/37) w celu podpisania "Umowy na dostawę ciepła". - Zgłoszenie awarii
Awarię w dostawie ciepła na odcinku od ciepłomierza w budynku do kotłowni zgłaszamy osobiście w Zakładzie Energetyki Cieplnej (ul. Wyzwolenia 35/37, 09-300 Żuromin), lub telefonicznie pod numerem: 23 657 26 42 od poniedziałku do piątku od godziny 7:00-15:00. - Rozwiązanie umowy
Rozwiązanie umowy następuje zgodnie z zapisami w umowie na dostawę ciepła tj. :
Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron za trzymiesięcznym wypowiedzeniem, dokonanym w formie pisemnej.
W przypadku powzięcia przez Dostawcę wiadomości o utracie przez odbiorcę tytułu prawnego do obiektu, do którego dostarczane jest ciepło, Dostawca uprawniony będzie do rozwiązania niniejszej umowy bez wypowiedzenia. - Wstrzymanie dostarczania ciepła:
Zakład Energetyki Cieplnej wstrzymuje dostarczanie ciepła w przypadku pobierania ciepła bez zawarcia umowy sprzedaży ciepła.
Wstrzymanie dostarczania ciepła może nastąpić w przypadku gdy odbiorca:
Zalega z zapłatą należności za dostarczone ciepło co najmniej za 30 dni.
Samodzielnie dokonał przyłącza do sieci ciepłowniczej dostawcy.
Utracił tytuł prawny do nieruchomości, do którego dostarczane jest ciepło.
Dokonał zmian w instalacji cieplnej zniekształcający wynik pomiarów, lub utrzymuje nieruchomość w sposób zagrażający prawidłowemu funkcjonowaniu sieci ciepłowniczej.
- Regulamin ZWiKPobierzData wczytania: 15-10-2024Rozmiar: 1.76 MBFormat: .pdf
Data publikacji: 15.10.2024 (11:37)Data aktualizacji: 15.10.2024 (11:37)
Osoba publikująca: WebDeveloper MiroArtOsoba modyfikująca: WebDeveloper MiroArt
liczba wejść: 12